niedziela, 17 kwietnia 2011

Komentarze książkowe

Dla tych co jeszcze nie czytali na LC, a maja ochote poznać moją opinię o książkach.

Ciężar milczenia - Heather Gudenkauf

Świetna książka. Bardzo wciągająca i z dużym ładunkiem emocjonalnym. Określiłabym ją jako thriller z domieszką psychologii. Narracja jest punktem widzenia/myślenia bohatera danego rozdziału. Jest ich w sumie sześciu. Dzięki temu zabiegowi dobrze ich poznajemy, a lektura jest urozmaicona. Dodaję do ulubionych :) [5/5]

~ ~ ~

Dobry człowiek Jezus i łotr Chrystus - Philip Pullman

Czyta sie dobrze, ale nie porywająco. Brak mi w tej książce smaczku. Nie widziałam tam też żadnych kontrowersji, a sam tytuł jest niezbyt adekwatny, że tak to ujmę ;-) Podobała mi się jednak historia losów Jezusa i Chrystusa. Z tym, że bardziej sam zamysł niż sposób opisania - dlatego daję tylko trzy gwiazdki. Jestem pewna że można było z tego pomysłu wyciagnąc coś więcej.

Czy polecam książkę? Myślę że warto się z nią zapoznać, bo stanowi ona ciekawostkę i inne spojrzenie na historię którą wszyscy znamy :) Jest też cienka i szybko się czyta, więc nie ma obawy o stracony czas ;-)

Z całą pewnościa mogę powiedzieć, że dużo lepsza jest książka Ch.Moore'a "Baranek", która podejmuje podobną tematykę :) [3/5]

~ ~ ~


PS.
Fotogaleria doczekała sie aktualizacji - głównym daniem jest Malbork :]

6 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie 'Ciężar milczenia', aż poszukam o czym to jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a teraz zaciekawił mi 'Dobry człowiek Jezus i łotr Chrystus'. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem czy podzielasz moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm. widzę ze okladki mi wcięło chyba musze znow ukrasc z serwisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No przecie som okładki (choć wtedy nie było ich). :D

    OdpowiedzUsuń