czwartek, 14 lipca 2011

4 roślinki..

Nowe sadzonki mam. Ostro pojechałam im po korzeniach, wiec nie wiem czy to przeżyja ;) no ale na razie jest tak:

Kosodrzewina ok 16cm


Kosodrzewina ok 11cm wysokości (w pionie)


Powyższa kosodrzewina obok świerka (14,5cm)


Klon palmowy, w pionie ma 24cm. Nie jest za ładny, ale zobaczę, moze go jakos wyprowadze na bonsai.. na razie sprawdzam czy przeżyje cięcie korzeni ;]


a tu wsio ;)


PS
Odebrałam też wielodoniczke wiec własnie moczy sie pierwsza partia nasionek ;] jak cos wyrośnie to wstawie foto.

9 komentarzy:

  1. Pytanie - dlaczego one takie krzywe? Nie powinny być posadzone prosto?
    I jak pojechałaś im po korzeniach?
    Muszę przyznać, że podobają mi się roślinki i jestem ciekawa co z nich wyrośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w bonsai dopuszcza sie krzywizny (popatrz na zdjęcia w google :) ) ale w przypadku klonu nie dalo sie inaczej bo ma spory korzeń (wyrasta z kawałka gałęzi) a nie chcialam dawac wiekszej doniczki. mam zamiar go zadrutowac by zgiąć go w przeciwnym kierunku :) nie mialam wplywu na wygląd klonu - sama sobie bym wybrala inna sadzonke :)

    a pojechałam nożyczkami ;) znaczy ciachnęłam - bo chyba o to pytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale po co cięłaś nożyczkami korzenie?
    Jestem ciekawa jak roślinki komponują się w mieszkaniu. Jak nie chcesz na blogu, to na maila poproszę zdjęcie. :)
    O, własnie sobie przypomniałam, że dzisiaj podlałam kwiaty tylko do połowy. Idę podlać resztę.

    OdpowiedzUsuń
  4. zeby pobudzic do lepszego ukorzenienia (rozwój) oraz zeby łatwiej zmiescic do doniczki ;)
    sie niedługo okaze czy bardzo skrzywdzilam te drzewka :P

    rosliny siedza na oknie upchane dość gęsto wiec srednio atrakcyjnie :) szczególnie ze teraz mam szklarenke na parapecie, fote ci dam jutro jesli chcesz, bo teraz ide spac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i dobrze ze przypomnialas sobie o drugiej polowie kwoatków. boby takie pokrzywdzone byly ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kosodrzewina (ta 16 cm), doniczka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak? Żyją Twoje roślinki?

    OdpowiedzUsuń