czwartek, 28 lipca 2011

Krętka blada

Krętka blada - Joanna Chmielewska

Krótko mówiąc - średnie. Lepsze od "zapalniczki" czy "rzezi bezkręgowców" ale nie jest to szczytowe dziełko Chmielewskiej. Chyba nie będzie dużym spojlerem jak powiem że to tutaj Górski i Joanna sie poznają. Jak wiemy z innych książek, ogólnie przypadli sobie do gustu i zwierzają sie sobie z tajemnic śledztwa ;) Rozumiem po dlugoletniej przyjazni, ale tak niemal prosto z mostu? ok, przyjazn od pierwszego wejrzenia - czemu nie - skoro milosc jest mozliwa :)

A co do samej książki to do 80 strony bylo nudnawo. Pod koniec zrobilo sie ciekawiej, jednak 4 nie postawie :P
Ocena 3+/6

7 komentarzy:

  1. Znaczy co? Nie czytać? :D A tytuł taki fajny się wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opis okladkowy tez fajny :) ale jednak lektura troszke zawodzi - jesli nie spotkalas ksiażki chmielewskiej która by ci sie nie spodobala to mozna zaryzykowac :) bo ogólnie autorka nadrabia swoim stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam chyba tylko 2 książki. Jak mi się trafi w ręce to przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jeszcze ujdzie ale lepsze wg mnie sa:
    Harpie
    (Nie)boszczyk mąż
    Wszystko czerwone (jest też kontynuacja: Byczki w pomidorach)
    Całe zdanie nieboszczyka ;)

    nie czytalam ale podobno dobre:
    Lesio
    Krowa Niebiańska
    Krokodyl z kraju Karoliny

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam 'Całe zdanie nieboszczyka'. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, proszę o kontakt mailowy na rutkowska.szabla@gmail.com - chciałabym złożyć ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, zgodzę się z tym, że to jedna ze słabszych pozycji Chmielewskiej. Nie czytałam wszystkich jej nowych książek, w starych mam może jedną czy dwie luki tylko - jak na razie od Krętki gorsza wydawała mi się właśnie "Rzeź Bezkręgowców". Wszystko czerwone to dla odmiany obowiązkowa pozycja dla każdego jej fana - tak odnośnie tego, co pojawiło się w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń